sábado, 31 de octubre de 2009

curso de mimo, cuarto y último día

Ayer hicimos una exhibición de fin de curso y lo pasamos muy bien, hubo algo de público.
Fuimos vestidos de negro e hicimos todo lo que habíamos aprendido en las clases, al final el profesor hizo su exhibición y nos reímos mucho.
Después fuimos a cenar a la hamburguesería ya que había una mesa reservada y nos fuimos a las dos de la mañana.
Es una pena que se haya acabado este curso, voy a guardar un buen recuerdo tanto de las clases como del profesor, ya casi le tengo cariño. En fin como dice el refrán "lo bueno si breve dos veces bueno".
A partir del próximo sábado tendremos un curso de voz, será por las tardes durante el mes de noviembre y el siguiente mes empezaremos con las clases de teatro.

9 comentarios:

  1. a verdade e que me dou moita pena non poder chegar a tempo para o curso, espero non faltar ningun dia o de voz ten pinta de ser moi interesante e util porque xa volvo a estar mal da garganta outra vez.

    bikos para todos.

    Pd: anxela falei ca tua prima raquel e vai un mes pra india, jo que sorte, tia.

    ResponderEliminar
  2. OLAA "blogueros"....gracias Anxela

    Benvidas Lore e Antía ao blog de Anxela. Anti, eu tamén tiven que facer unha proba, para ver si saía o meu comentario, seguro que son moito mas patosa ca tí para informática, e para outras cousas tamén...
    Lore, que pasa, sei que che gustou a miña canción... que guay tía o de imitarme, xenial, e Chus igual, a verdade é que a música en moi pegadiza, fíxome gracia que Fran tamén entrara no xogo, dábame moito corte e así fixéchedes que me custara menos facelo, que queredes fíxome ilusión, son un pouco ñoña. Anxela ¿que che parece si formamos un grupo mimo-musical? a coreografía e os coros ya os temos. PABLO, que sepas que a Nono deixámolo Lore, Vane e eu, o venres, sano el salvo, diante da sua casa e mais contento que unhas pascuas ¿non sí Lore?, que guay, nos SABEMOS onde vive, je je... Anxela si gardas o secreto, a tí dígocho.
    Pablo si che doe a gorxa, toma propóleo.
    Aburiño
    Moitos bikos.

    ResponderEliminar
  3. Antía ...Lore...Vane... ¿onde vive Nono? si hai que pagar pola infomación,SE PAGA ¿oides ben?. A miña irmá Begoña tenno moi caladiño...a moi.... Veña animadevos que non nos oe ninguen. Espero a vosa resposta. Non seades ZORRAS. Antía ti tes mozo....deixa a Nono para as outras. Por min non vos preocupedes que eu non son competencia. So quero saber onde vive "por curiosidade", por si acaso un día vou por Santiago e chove e voulle pedir un paraugas, non sexades mal pensadas, xa sabedes que en Santiago chove sempre...ZORRAS

    ResponderEliminar
  4. bego, podes decirmo se queres, eu non digo nada que non se poida decir.
    Pablo, coida esa garganta, eso é porque estás sempre berrando.

    ResponderEliminar
  5. que sorte ten a miña prima que de vez en cando viaxa por ahí, e eu nunca me movo do sitio porque non teño con quen ir a ningún lado.

    ResponderEliminar
  6. o curso de voz conven que o aproveitemos porque creo que nuria e unha crack!!weno pendones!!vemonos o sabado sen falta as 8.30!!e por certo, arturo chegou sano e salvo ainda que supoño que un pouco asustado!!!jajaja

    un bicasooooo pa tossss!!

    ResponderEliminar
  7. Facendo uso dunha das frases que se lle escoitan a Antía vou dicir ¿"podese saber"....por qué non me tes en conta? ¿Non me crees capaz de competir con Lore e Vane ou qué? ejem ejem, pois a verdade e que non me vou a enganar, os anos non pasan en valde, menos mal que, aínda recoñecendo que o profe en unha monada (e non ten nada que ver con que teña un mono monísimo) non é o meu tipo, de non ser así, xa o sei, tocaríame foo....digo fastidiarme, pero definitivamente, de unha maneira ou outra, tamén quedo fora de combate, pero coidado cas outras duas, son coma Esteban..polo mozo.....MAATAAANN. Aproveito para decirvos que parece mentira que ninguén entendera a broma de Pablo, cando dixo que o profe estaba desaparecido, cas boas intencions que ten sempre, que lástima...
    Vémonos no curso de voz, que guay..bikiños

    ResponderEliminar
  8. isto xa parece un chat privado...e NON!!recordovos que e un BLOG ao que pode acceder CALQUERA!!!jajaja

    estivo ben o curso de voz, a que si??non foi monotono e creo qnos vai vir ben a todos...xD

    un bikiñoooo ghrande!!!!!!!e lume!!!!!!!XD

    ResponderEliminar
  9. pois sí que tes razón Polly, esto parece un chat máis que un blog.
    En canto ao curso de voz non estuvo mal, pero podía estar millor.

    ResponderEliminar

Comentad siempre con respeto y educación, no está permitido hacer Spam.