miércoles, 2 de diciembre de 2009

5 comentarios:

  1. Hoxe erguinme da cama tan cedo coma de costume, dende onte estou de vacacions, unhas vacacions aplazadas e que agora, fanse necesarias, pero a miña personalidade, imos dicir inquieta, non acouga. Exceptuando os ensaios é a representación de Xoana, non teño mais plan para estes días, que subir o fayado e atopar entre trinta e tantas caixas, algo que leva gardado anos é que agora preciso. Remexer entre o baúl dos recordos non é doado, e si polo menos soupera que alguén me está agardando arriba como dí a canción de Chayan, "cuando nadie nos vea sube al desván", de contado subiría de tres en tres as escaleiras.
    Boas tardes, boa sorte.

    ResponderEliminar
  2. o comentario anterior e meu, non sei por que aparece como anónimo, puxen o meu nome, pero algo fixen mal ¿ ?

    ResponderEliminar
  3. hola, bego, que pases unhas boas vacacións.

    ResponderEliminar
  4. hola Bego,antes de nada, un chiste: ¿como se te ocurre coller as vacacions neste tempo? je je je...¡non hai nada peor! chovendo e de vacacións....¡e que tes cada cousa! tes que tar aburrida á forza. E despois do chiste unha reflexión: estás de vacacións, iso quere decir que tes traballo, ainda que o noso traballo danos disgustos, temos traballo e iso nestes tempos é ter SORTE. Tes desván, eso quere decir que tes un sitio onde vivir e ademais con desván, pensa na cantidade de xente que non sabe en que banco ou portal vai durmir cada noite. Tes recordos...eso é o mais importante dunha persoa, ainda que alguns nos sean moi doados, hai outros que ainda que so sea por eles valeu a pena vivir. Recorda por exemplo cando nos tiñamoa a nosa nai ...cando xogabamos os seis irmans xuntos...canto nos quixemos todos e canto nos queremos....Recorda todas as peripecias simpaticas do noso pai, canto nos temos reido con él..non podo pensar que ninguen tuvera un pai mellos que o noso, recorda o nacimento dos teus fillos...os mellores momentos de cando eran nenos e xogabas con eles, recorda o nacemento do meu fillo Carlos, tan esperado por todos, recorda a miña felicidade despois de tantos meses nun hospital, poder sair de alí co meu fillo no colo.... Recorda a sorte que tuvemos co noso sobriño Antonio, que outros non a tuveron, en fin, tantas e tantas cousas que as veces tamen están dentro das caixas, solo tes que destapalas. Mais cousas, estás na escola de teatro de A Estrada, que non é calquera cousa, somos os mellores do mundo...Tes amigos...Tes dous fillos maravillosos,-Pablete un pouco rabudo-, pero que carai, todos somos un pouco así cando nos sae a vea... e tes a tua familia...que non olvides nunca que sempre estamos para as duras e para as maduras, e tes saude, ainda que as veces tiñamos achaques, si miramos o noso lado e vemos a catidade de xente que non pode decir o mismo, temos que pensa na SORTE que temos. E mira se ninguen sube ó desvan...non sabe ben o que se perde....jejeje. E polo demais tampouco e poñas a facer moitos plans, pq dentro de nada, cando menos o penses xa tes que volveo ó chollo....e NIN TE IMAXINAS O QUE TE ESPERA....JAJAJAJAJA. Bicos da tua irmá querida que ainda que estes días non estamos para moitas festas, xa o sabes, estou aquí e teño, gracias a Deus duas mans para remexer nas caixas ou para o que queiras. E recorda que "sempre é mellor ter unha vela prendida, por moi pequena que sexa, que vivir na escuridade...! é un dito moi sabio. Bicosssss irmanciña.....Ai e non te levantes tan cedo....se non durmes pon a televisión o escoita a radio, que logo xa non o podes facer o resto do ano. Ai,miña nai que rollo teño e iso que hoxe teño migraña, que se non....

    ResponderEliminar
  5. JASUS, Maria Jesús, non me estraña que teñas migraña, despois de ler isto, casi que a teño eu, vou ter que tomar un tranquimazin. Son consciente de todo o que teño e non me queixo, todos esos recordos dos que falas os teño moi presentes e non podo nin quero esquecelos. Simplemente non me apetece abrir caixas e remexer nelas, nin siquera atopar o que busco me fai ilusión, somente o preciso. ¿Quéres que durma? enton nin me fales do que me espera cando volte ao traballo, pódome facer unha idea, pero ¿quén dixo medo? a cargalo na espalda como tantas outras cousas. O de as velas esta ben, pero hai que ter coidado de que non sexan negras, como as que pon a bruxa Lola.

    Moitos bikiños e toma a pastilla, vaiche vir ben je je.

    ResponderEliminar

Comentad siempre con respeto y educación, no está permitido hacer Spam.